Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av Liv - 30 augusti 2007 22:17

...på att skriva (bland annat!). Sonen står ändå högst på listan just nu, så jag ska ägna tid med honom. Återkommer naturligtvis imorgon om det är möjligt. Det kliar som sagt i fingrarna. ... Nu hördes ett "kom hit", så jag ska genast gå.


Godnatt 

Av Liv - 30 augusti 2007 13:41

Skrivarjäveln har stått och spottat ut papper huuur länge som helst. Jag blir tokig! Skrivaren är placerad i ett av rummen bredvid mitt. Den låter, det kan jag lova.

Fick just ett mejl från en annan kollega i rummet brevid där hon undrade om kollegan x höll på att skriva ut hela Internet. Jag svarade att "det är fullt möjligt". Därefter träffades jag och mejlkollegan i skrivarrummet, som också är vårt kontorsförråd, där vi i vild förtvivlan letade efter något att stoppa i öronen. Hon hittade fästkuddar som hon provade att trycka in... Sen kom vi på att vi kanske kunde ragga reda på två tamponger var. Men det är klart, det kanske ser lite konstigt ut om det sticker ut tamponger och snören ur öronen. Vi kan ju faktiskt få besök. Får se hur detta slutar.


Ovido - Quiz & Flashcards