Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Liv - 2 augusti 2007 19:54

Nu är den gjord, den första studien av den sk porrkatalogen för kvinnor (IKEA-katalogen). Tyvärr lär meddelas att det inte resulterade i någon som helst sexuell upphetsning. Är jag onormal?

Av Liv - 2 augusti 2007 19:25

Sökande -  fantastiskt intressant och givande, ibland ett helvete, jävligt tröttsamt och fullständigt värdelöst.


Vad är det som driver????

Sökandet kan pågå för evigt. 

Av Liv - 2 augusti 2007 19:23

Ja, det är min enda fråga just nu.

Utöver jag själv, alltså??? 

Av Liv - 2 augusti 2007 08:24

Det pågår frenetiskt arbete utanför mn bostad. Motordrivet ska det vara också! Fint ska det tydligen bli, och fuktmotståndskraftigt. Antar att de håller på med någon slags dränering. Till det går det åt TVÅ grävmaskiner. Tydligen går det åt grus också. Vet du hur mycket det låter när en lastbil häller av ett gruslass?

Jo, jag tycker det låter lite väl mycket utanför här på morgonen. Vet de inte att jag har semester? 

Ovido - Quiz & Flashcards