Alla inlägg den 8 september 2007

Av Liv - 8 september 2007 21:32

Idag skulle det promeneras i gott sällskap. Vid mötet konstaterade vi att det regnade för mycket för en promenad. Istället blev det en fika- och kramstund. Det var riktigt skönt, och jag är helt övertygad om att det var minst lika bra för hälsan som en promenad.


Av Liv - 8 september 2007 20:18

Nu är Gotlandsturen avklarad. Det var verkligen en utmaning med alla olika transportmedel jag använt mig av och all den oro/ångest jag känt. Men, kul har jag haft! Otroligt fint väder, trevliga människor och Visby är ju en fantastisk plats. Jag vill verkligen besöka Gotland igen och upptäcka ön helt på egna premisser. Det är ju bara det där med resan dit och hem... Jag är fylld av intryck och kommer med all säkerhet att återkomma till ämnet i bloggen.


Hur som helst - jag får tillstå att jag saknat bloggandet. Tydligen har det blivit mer betydelsefullt än jag kunnat föreställa mig. Jag är så nyfiken på vad ni bloggat om, därför blir det härmed en paus för orientering på era sidor.  



Ovido - Quiz & Flashcards