Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Liv - 22 januari 2008 11:12

Vad ska jag göra?? Jobbinspirationen är totalt bortblåst. Har försökt arbeta med olika dokument, ägna mig åt omvärldsbevakning inom mitt jobbområde, rört mig i huset, höjt och sänkt skrivbordet, stått, suttit, bytt några ord med en kollega... Det händer ingenting, det känns helt kört. Suck.


Eller, är det så att jag jobbar i alla fall? Jag tänker på det jag ska göra och har på gång. En och annan viktig fråga har jag formulerat. Det är ju också att jobba. Kanske är det just det här stadiet som gör att det bara ibland flyter. De där tillfällena när man inser att man egentligen har massor med sakert klart för sig och lätt kan återge dem både verbalt och skriftligt. Jag får nog omvärdera läget - det är nog något bra det här, en viktig del i jobbprocessen. 


Oops! Nu har det hänt nå't. Två polisbilar har passerat med blåljus, sirener och hög fart. Får nog besöka den lokala tidningen på webben och uppdatera mig lite ;-).

Ovido - Quiz & Flashcards