Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Liv - 21 januari 2008 21:35

Det gick nyss upp ett ljus för mig. Jag har mer energi än på länge. Visst har jag känt det lite tidigare, men det blev extra uppenbart för mig för en stund  sedan. För en timme sedan pratade jag med en person i telefonen, han frågade/konstaterade att jag verkade ha bra med energi. Jaa, jo.. sa och tänkte jag. Nu har jag tänkt och känt lite mer - och visst är det så! Vad sköööönt det känns. Jag är så glad för det.


Jag har precis fyllt på med lite annan energi också. Det är fantastiskt gott med rostade mackor med smör och apelsinmarmelad och kall mjölk till. Perfekt innan sängdags.

Av Liv - 21 januari 2008 21:17

I en hälsotidning såg jag nyligen en kort artikel om vaginal föryngring. Vad är egentligen det? Artikeln gav inga direkt svar på frågan, men eftersom jag för ett par år sedan såg en dokumentär om plastikkirurgi i de nedre regionerna hade jag en bild av vad det kunde handla om. När jag tog upp frågan med den specielle mannen grumlades mina tidigare bilder. Han hade helt andra funderingar... som handlade mer om utseende. En liten debatt inleddes, men ingen av oss blev i slutänden klokare eller mer klar över vad den vaginala föryngringen innebär. Inte heller nödvändigheten av fenomenet blev tydlig. Båda var vi överens om att det var fullt försvarbart vid fysiska problem, men annars? Nääää...


Visst finns det bra mycket som vi egentligen inte behöver?

Ovido - Quiz & Flashcards