Alla inlägg den 17 december 2007

Av Liv - 17 december 2007 19:23

Och det har ingenting med schack att göra. Bara det vanliga livet och denna dag. Helt oavbrutet har den ena sanningen efter den andra levererats efter varandra under dagens möten. Utifrån vissa individers tolkningar har detta triggats upp till orimliga nivåer. Ett litet krismöte har avverkats och oron har spritts på arbetsplatsen. Jag är helt matt. Inte nog med det, jag är irriterad på fenomenet och uppriktigt sagt trött på det. Jag har ingen lust att befinna mig i denna situation och jag vill inte delta i denna kukfäktning (igen!!!). Tydligen har jag varit lite högljudd idag... en kollega undrade vad som var på gång. Hon hade sitt kontor bredvid ett av dem rum vi hade möte i idag. Min röst hade visst hörts. Tänk hur det kan bli. Jag uppfattade inte att jag var så högljudd eller ovanligt upprörd, men uppenbarligen var det så. Till största delen tror jag att det bra, men en viss oro finns ändå.


Nåväl, imorgon är en annan dag. 


Ovido - Quiz & Flashcards