Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Liv - 22 oktober 2007 18:22

På lördag är det fest. Vanligtvis brukar jag bestämma mig för vad jag ska på mig ungefär en timme innan jag ska ge mig av. Den här gången har jag börjat fundera redan nu! Givetvis är det inga garantier för att det kommer bli annorlunda på lördag, men... vadan detta? Min mamma reagerade kraftigt över att jag redan nu hade börjat fundera. Hon brukar bli hyperstressad över att jag säger att "det ordnar sig".


Jag fattar inte att jag lägger energi på det här redan måndagen innan! Har jag för lite att fundera över eller har jag för mycket annat att fundera över och vill lägga energi på  något trevligare? Det får vara som det är. Naken lär jag inte gå, det tror jag  vare sig jag själv eller sällskapet skulle uppskatta.


Ovido - Quiz & Flashcards