Direktlänk till inlägg 17 november 2007

Vilsen och trött?

Av Liv - 17 november 2007 18:12

.. ja, absolut! Det är förstås redan tydligt, om du läst tidigare inlägg. Jag kände det när jag stod i köket och fixade med mat. Så är det bara. Förhoppningsvis är det en del i processen.


På plussidan är ändå att jag känner att jag lever och att det finns en rörelse.


På minussidan (just nu): förvirring... jag får inte ihop det. Jag längtar efter något.. söker. Det kan förvisso, om man tänker till, även hamna på plussidan.


Äääh, det är bäst att jag pausar igen.

 
 
UnderCover

UnderCover

17 november 2007 18:28

*funderar men hittar inga bra ord* Förstår hur du känner. Visst är det en del i processen, absolut, men vad hjälper det. Säger som the young once; life sucks! Iaf ibland. Ibland känns det som det är ibland hela tiden, men så vaknar man en morgon och då är det inte ibland längre...

Massa kram på're!

http://undercover.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Liv

17 november 2007 18:32

Det är nog som du säger. Du har så rätt, rätt vad det är är det inte "ibland"
Kram på dig

 
Marianne

Marianne

17 november 2007 21:12

Jag skulle vara mycket förvånad om du inte kände som du gör just nu. Tyvärr så snurrar allt vidare trots du trycker på paus. Din plussida uppväger verkligen minussidan med råge. Att ha längtan efter något, betyder ju att du ändå orkar se framåt. Kram och var rädd om dig.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liv - 26 februari 2008 19:12

Trött, trött, trött i morse när klockan ringde.   Förväntansfull - när jag vaknat till.   Irritation - Det feta tidningsbudet kom sent (efter 7), som vanligt (!). Nu ska tidningen sägas upp!   Förväntan - Besök hos frissan - ny frisyr och första prof...

Av Liv - 25 februari 2008 19:55

Idag ramlade jag över en intressant artikel i DN. Intressant så till vida att den inte helt köper, i mitt tycke, förenklade lösningar gällande bemötande. Jag har sett delar av en del "Nannyprogram" i TV där nån slags skamplats används för att få ordn...

Av Liv - 24 februari 2008 09:04

Ojojoj... det är längesedan jag var här nu. Det här är andra helgen då inget hänger över när det gäller flytt, rensning, sortering mm mm mm i mammas hus. Nu är det överlämnat till de nya ägarna. Vet knappt var jag ska börja, såhär en söndagförmiddag...

Av Liv - 13 februari 2008 19:11

Vet inte riktigt. Ännu en dag till ända. Njae, inte riktigt. Ska faktiskt alldeles strax bli upphämtad för en after work. Har inte varit på jobbet idag, men har ändå jobbat. Den sista insatsen, tror jag, i mammas hus. Ryggen är INTE riktigt bra efter...

Av Liv - 12 februari 2008 20:57

Idag blev jag faktiskt näst intill beordrad att ta semester. På något sätt framgick nog mitt tillstånd väldigt tydligt, utan att jag egentligen satt ord på hur jag mådde. Chefen är orolig att jag ska klappa ihop helt. Jag lovade att ta semester åtmin...

Ovido - Quiz & Flashcards