Alla inlägg den 22 november 2007

...

Av Liv - 22 november 2007 12:34

ordets makt...

tankens kraft...

känslans......?...

...nå't större, mer totalt, ibland svårdefinierbar men ändå stark, kraftfull, total, förlamande.... styrande 

Av Liv - 22 november 2007 10:52


När botten är nådd har man i alla fall fast mark under fötterna.

Okänd 

Av Liv - 22 november 2007 09:19

Har du någon gång tänkt på hur många beslut man behöver ta varje dag? Det har jag gjort!!! Jag kan berätta att det är oändligt många. De allra flesta av de dagliga besluten som behöver tas tänker man inte på att man tar. Då menar jag om man är i ett hyfsat skick... eller hur jag ska uttrycka det.


Jag är nog inte i så bra skick... Det innebär att att varje situation då jag måste ta ett beslut, stort eller litet, blir stor och svår... mycket svår. Allra tydligast är nog att de små vardagliga besluten, som jag annars inte tänker på att jag tar, tornar upp sig framför mig.. och liksom kräver beslut av mig. 


Hittade följande citat om beslut:

Ett beslut är ofta beviset på att man blivit trött på att tänka.

Okänt ursprung

Ovido - Quiz & Flashcards